Toerisme legt Den Haag geen windeieren

 Binnenstad Ondernemers Federatie
[Klik op de afbeelding voor groter]

Uit het Jaarverslag 2011 van Den Haag Marketing blijkt dat er in dat jaar 1.178.700 overnachtingen zijn geweest in Haagse hotels en een geschatte economische spin-off van zakelijke bijeenkomsten van 60 miljoen euro.

Nieuwsbrief BOF - mei 2012

Den Haag is wat betreft de overnachtingen, na Amsterdam, de tweede toeristische stad van Nederland. Goed voor de stad, goed voor de werkgelegenheid en goed voor de ondernemers. Daarnaast worden er ook slagen gemaakt op evenementengebied. Ook deze paradepaardjes trekken weer vele bezoekers naar onze binnenstad. De marketing inspanningen leggen Den Haag dus geen windeieren.

BOF nieuwsbrief 05
Dit artikel stond in de BOF nieuwsbrief van mei 2012.

Bekijk de BOF nieuwsbrief van mei 2012.

Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief